كتابخانه تخصصي كودك بچه هاي آسمانكتابخانه تخصصي كودك بچه هاي آسمان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

كتابخانه تخصصي كودك بچه هاي آسمان

معنای انقلاب

1393/11/13 13:04
801 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستان گلم. دهه ی فجر و سی و ششمین سالگرد ÷یروزی انقلاب اسلامی ایران رو به همه ی شما و مامان و باباهای خوبتون تبریک می گم. این چند روز دهه ی فجر، فرصت خوبیه که باهم درباره ی پیروزی انقلاب اسلامی صحبت کنیم.

معنای انقلاب

بچه های خوبم، هیچ می دونین انقلاب یعنی چی؟ من امروز معنی این واژه رو برای شما می گم.

اگر کسی که تا حالا کارهای بدی انجام می داده، از این به بعد تصمیم بگیره دیگه کار بدی انجام نده و واقعا آدم خوبی بشه، اون آدم خودشو تغییر داده و یه انقلاب کرده. 36 سال پیش، مردم ما هم وقتی دیدن رژیم شاه، ظلم وفساد به راه انداخته و مردم مسلمون و با ایمان رو دوست نداره، به رهبری امام خمینی تصمیم گرفتن رژیم شاه رو شکست بدن تا اوضاع تغییر کنه. پس یعنی انقلاب کردن و پیروز شدن. امروز، یعنی 22 بهمن هم روز پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایرانه. این پیروزی بزرگ مبارک باشه.و چرا می گیم انقلاب اسلامی؟ برای اینکه شاه اعتقادی به اسلام نداشت و دلش نمی خواست تا اصول اسلامی و اون چیزهایی که خدای مهربون به ما گفته، در کشور اجرا بشه. امام مردم انقلاب کردن تا همه چیز اسلامی باشه.

البته همینجا یه نکته هم بگم....

البته همینجا یه نکته بگم... درسته که هدف مردم در 36 سال قبل به رهبری امام عزیز، اسلامی شدن ایران بود و تا امروز هم مردم به رهبری امام خامنه ای عزیز به دنبال همین مساله هستن، اما یادمون باشه تا تک تک مردم ایران و شما بچه های گل از خدا کمک نخوایم و تلاش نکنیم، نمی تونیم همه ی اون چیزی رو که خدا ازمون میخواد، اجرا کنیم. برای همین ممکنه الان هم در کشور عزیز بعضی مشکلاتی وجود داشته باشه که هم مخالف دستورات اسلام باشه و هم مردم اذیت بشن، اما مهم اینه که ما داریم توی راه درست حرکت می کنیم و باید همه ی تلاشمون رو بکنیم که امام زمان ازمون راضی باشن. خب از این موضوع میگذریم.

رهبری بی نظیر

بچه ها! شما بچه های گل ایران، می دونید که این روزها، یعنی روزهای دهه فجر، همه جا جشن و سروده و همه به هم تبریک می گن. راستی بچه ها! شما فکر می کنید که راز پیروزی انقلاب چی بود؟ شما فکر می کنید اگه مردم به حرف های رهبری مثل امام گوش نمی دادن. آیا بازم موفق می شدن؟ نه بچه ها. پیروزی انقلاب به خاطر رهبری امام و فداکاری مردم بود. امام هرگز ازدشمن نمی ترسید و با شجاعت مردم رو برای مبارزه راهنمایی می کرد. همه مردم ایران امام رو دوست داشتن و به فرمان های او عمل می کردن. امام خمینی رهبر بزرگی بود که به ما یاد داد با توکل به خدا و ایمان می تونیم دشمنامون رو شکست بدیم. این بود که انقلاب ما پیروز شد و پس از سال ها تونستیم دشمن رو شکست بدیم و آزاد باشیم. پس به روح رهبر عزیزمون درود می فرستیم.

در روزهای آینده بازهم درباره ی انقلاب با هم حرف می زنیم.

مراقب خودتون باشین و خوب درس بخونین که شما سریازان کوچک این انقلاب هستین...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)