كتابخانه تخصصي كودك بچه هاي آسمانكتابخانه تخصصي كودك بچه هاي آسمان، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

كتابخانه تخصصي كودك بچه هاي آسمان

اطلاعيه: جمع آوري كمك‌هاي نقدي براي مردم و كودكان مظلوم و بي‌پناه سوريه

1392/10/5 10:00
1,066 بازدید
اشتراک گذاری

دستاورد چند سال جنگ داخلي در كشور سوريه كه از سوي تروريست‌هاي دشمن دين و انسانيت و با حمايت كشورهاي غربي و عربي صورت گرفته است، آوارگي و بي‌پناهي ميليون‌ها انسان بي‌گناه است.

بر طبق آمار یونیسف، بیش از یک میلیون کودک در سوریه در میان پناهندگان ناشی از جنگ داخلی سوریه در اردوگاه ها بسر می برند و در هر ساعت نیز یک کودک در این پناهگاه ها متولد می شود.

اكنون سرمای شديد زمستان هم در سوریه جان مردم این کشور را به خطر انداخته است، بسیاری از مردم این کشور بی سرپناه هستند و بدون سوخت کافی در چادرها به سر می برند و بسیاری از کودکان بر اثر شدت برودت هوا جان باخته اند.

يونیسف خواستار تهیه بیش از نیم میلیارد پوند از سراسر جهان برای کمک به کودکان در داخل کشورسوریه و نیز پناهنده به کشورهای لبنان، اردن ، عراق، ترکیه و مصر در سال ۲۰۱۴ شد. این درحالی است که مسئله زمستان سخت در این مناطق بر شرایط شلوغ و غیر بهداشتی اردوگاه ها اضافه شده است.

   بي‌شك يك فاجعه ي انساني در راه است...

كتابخانه ي بچه هاي آسمان، آمادگي خود را براي جمع آوري كمك‌هاي نقدي شما عزيزان اعلام مي نمايد. همچنين مي‌توانيد كمك‌هاي خود را به «شماره حساب 243428173 بانك تجارت شعبه‌ي علامه طباطبايي به نام جنبش دانشجويان جهان اسلام» واريز نماييد.

به اميد ظهور منجي مهربان بشريت؛ تا هيچ كودكي قرباني جنگ و خشم و خشونت نگردد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

جواد نعیمی
5 دی 92 3:12
با سلام آرزو می کنم در انجام فعالیت های جالب فرهنگی تان پیوسته موفق و موید باشید.