كتابخانه تخصصي كودك بچه هاي آسمانكتابخانه تخصصي كودك بچه هاي آسمان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

كتابخانه تخصصي كودك بچه هاي آسمان

«آسمان بازي» در كتابخانه بچه‌هاي آسمان راه اندازي شد...

1392/10/23 19:01
502 بازدید
اشتراک گذاری

«آسمانِ بازي» در كتابخانه بچه‌هاي آسمان راه‌اندازي شد...

در اين بخش، بازي‌هاي فكري برگزيده در دسترس اعضاي محترم كتابخانه و مراجعينِ غيرعضو قرار مي‌گيرد. كودكان عزيز مي‌توانند با انتخاب يك بازي فكري و پرداخت هزينه‌ي مربوط به آن، به مدت يك‌ساعت در محيط كتابخانه به بازي مشغول شوند.

«آسمانِ بازي» در فضايي جديد راه‌اندازي شده‌است كه شامل تعداد قابل توجهي بازي فكريِ يك ، دو و چند نفره، براي كودكان يك تا دوازده سال و حتي والدين گرامي مي‌باشد.

لازم به يادآوري است اين بخش، با بخش «امانت بازي فكري» متفاوت بوده و بخش امانت، مانند قبل، به ارائه خدمت به اعضاي محترم مي‌پردازد.

براي مشاهده ليست بازي‌هاي موجود در «آسمانِ بازي»، از لينك زير استفاده فرماييد:

http://www.uplooder.net/cgi-bin/dl.cgi?key=0a75ee7ec0010f4e2f7ad4d78e64d1e6

 

به اميد ديدار شما در كتابخانه بچه‌هاي آسمان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

يك عضو
25 دی 92 11:08
ممنون از راه اندازي بخش جديد..موفق باشيد
جواد نعیمی
29 دی 92 1:09
به تازگی و به مناسبت خجسته میلاد پیامبر اعظم (ص) باز چاپ تازه ای از کتاب بوی گل محمدی نوشته ی جواد نعیمی با عنوان" قصه هایی از زندگانی حضرت محمد صلی الله علیه وآله و سلم : بوی گل محمدی" از سوی مسجد جامع و مجتمع فرهنگی امام محمد باقر علیه السلام با شمارگان سه هزار نسخه روانه ی بازار کتاب شده است.پیش تر، این کتاب با عنوان بوی گل محمدی ( قصه ی زندگانی پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله وسلم ) به وسیله ی نشر جلیل در سه نوبت و با شمارگان ۱۳۰۰۰ نسخه منتشر شده بود. به این ترتیب شمارگان این کتاب در چهار نوبت چاپ، به ۱۶۰۰۰ نسخه می رسد. در باز چاپ این کتاب مسابقه ای هم با عنوان "بخوانید، پاسخ دهید، هدیه بگیرید" (بر اساس مطالب کتاب ) طراحی شده. علاقه مندان می توانند برای تهیه ی این کتاب در مشهد به کتاب فروشی ها بروند و یا با تلفن های ۶۲۱۱۰۷۰ و ۶۲۳۵۶۱۰ و ۶۲۱۰۷۳۷ تماس بگیرند ویا به نشانی مشهد- قاسم آباد- دکتر حسابی ۳۴ مسجد جامع و مجتمع فرهنگی امام محمد باقر علیه السلام مراجعه فرمایند.