كتابخانه تخصصي كودك بچه هاي آسمانكتابخانه تخصصي كودك بچه هاي آسمان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره

كتابخانه تخصصي كودك بچه هاي آسمان

دومين مسابقه كتاب و زندگي : من خانواده ام را دوست دارم

1393/11/23 10:32
2,217 بازدید
اشتراک گذاری

مجمع ناشران انقلاب اسلامی با همکاری مراکز فرهنگی و موسسات مردمی با طراحی سلسله مسابقاتی تحت عنوان کلی «کتاب و زندگی» در نظر دارد گامی کوچک در جهت ترغیب مردم به مطالعۀ کتاب‌های ویژه بردارد. 
اولین کتاب این سلسله مسابقات، کتاب فوق‌العاده اثرگذار «من زنده‌ام» نوشتۀ سرکار خانم معصومه آباد بود.خوشبختانه این کتاب اثرگذار در مدت کمتر از دوماه برگزاری مسابقه به تیراژی بالغ بر سیصد هزار نسخه از ابتدای چاپ آن رسید. 
دومین کتاب، کتاب پُرمغز، کاربردی و شیرین «خانواده»، حاوی بیانات مقام معظم رهبری در موضوع سبک زندگی و شیوه‌های قوام‌بخشی به نهاد خانواده است که به سبک ساخت یک جلسۀ مطول مطوی توسط نشر صهبا به نگارش درآمده است. نثر این کتاب، به‌گونه‌ای است که عموم مردم، علی‌الخصوص جوانان عزیز، خود را مخاطب آن بیانات می‌یابند و شیرینی آن کلام بر کام آنها خواهد نشست. 

متقاضيان شركت در مسابقه می‌توانند با خرید کد ده رقمی شرکت در مسابقه به قیمت ۱۰۰۰ تومان از طریق سايت http://ketabzendegi.ir، در مسابقه‌ به صورت انفرادی شرکت نمایند. 
جایزه مسابقه حقیقتا خواندن و لذت بردن از این کتاب کم نظیر است اما با همت دستگاه های مسئول و برخی مراکز فرهنگی تعدادی جایزه مادی و معنوی از جمله سفر زیارتی و سکه بهار آزادی با ارزش بیش از یک میلیارد ریال تدارک شده است که می تواند اختصاصی مراکز فرهنگی نیز تدارک شود و در طی برگزاری مسابقه افزایش نیز خواهد داشت. 
در صورت وجود هرگونه ابهام در هر بخش با شماره تلفن دبیرخانه ستاد ۶۶۹۷۶۴۸۲ 021 تماس حاصل فرمایید.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)