كتابخانه تخصصي كودك بچه هاي آسمانكتابخانه تخصصي كودك بچه هاي آسمان، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

كتابخانه تخصصي كودك بچه هاي آسمان

نسيم (3) : شعر خانواده

1392/12/3 18:14
1,858 بازدید
اشتراک گذاری

«خانواده» 

مــامـــــان جـــــــــــون من چه مهــــربونه

دوسش دارم خیلی زیاد خودش می دونه

یه شـاخه گل هدیه‌ی ماست برای مــادر

اون که به فکر بچه هاست از همه بیش‌تر

بـابـای خــــــوبم چــــــراغ خــــونه‌ســـــت

دســـت‌های گرم اون برام یه آشیونه‌ست

یه شـــــــاخه گل هــــدیه‌ی مـــا برای بابا

اون که همیشه سایه‌اش روی سر ماست

داداش جــــــــون من لــنــگـــه نــداره

وقــتی میاد برای من شـــــادی مـیاره

یه شاخه گل هدیه‌ی ماست برای داداش

خـــدای خوب و  مهـــربون مواظـبش باش

خواهــــــــر خـــــــوبم چـــــه نازنــیــنــه

برای من فرشـــــــته‌ی روی زمــــیـنـه

یه شـاخه گل هدیه‌ی ما برای خــــــواهر

که خوب و مهــــربونه اون ، مـثل یه مــادر

مـــــا هــــــمـه هســـــــتــیـم یه خــانواده

خــونه‌اي داریم کوچیک و قـشنگ و سـاده

هر کسی تو خونه‌ی خود  دل‌خوش و شاده

شــــکر خــــدا داده به مـــــا یه خــانـــواده

 



 

براي دانلود فايل ‌صوتي اين شعر مي‌توانيد به لينك زير مراجعه نماييد:


http://sound.tebyan.net/newindex.aspx?pid=150301&MusicID=94759

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)